WANTED01 – an interactive project

Wanted_info_sticker

Γυρνούσα σπίτι μετά από μια εξαντλητική ημέρα στο γραφείο, όταν είδα αυτό το sticker κολλημένο σε κάποια κολόνα που βρισκόταν επί τις Μιχαλακοπούλου. Μου κίνησε το ενδιαφέρον και μόλις έφτασα σπίτι η πρώτη πράξη μου ήταν η πληκτρολόγηση του wanted01.info στο παράθυρο του Firefox. Με μεγάλη μου χαρά διαπίστοσα ότι το sticker είναι μέρος ενός project για το VISIBILITY (τι είναι τούτο πάλι?). Σύμφωνα με τα λεγόμενα του καλλιτέχνη το συγκεκριμένο έργο ‘θα επιχειρήσει να σχολιάσει την ορατότητα των καθημερινών μικρών εγκλημάτων…’. Το κείμενο στο site αναφέρει επίσης ότι η συμμετοχή μου κρίνεται απαραίτητη! OMG, τώρα που το σκέφτομαι εγώ ξέρω άπειρα τέτοια εγληματάκια.

Για περισσότερες πληροφορίες: wanted01.info

English

I was on my way home after an exhausting day at the office, when I saw this sticker, stuck on a post, on Michalakopoulou Ave. I found it challenging and the first thing I did as I got home was to type wanted01.info in the Firefox address bar. I was happy to find out that the sticker is only a part about VISIBILITY (now, what is this?). According to the artist, is «an attempt to make a comment on visibility of small, everyday crimes…». In addition, the site claims that my participation is necessary!!! OMG, come and think of it, I know millions of little crimes as such!


Check out wanted01.info for more crimes…info!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

