Ο ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ ΨΑΧΝΕΙ ΣΠΙΤΙ!!

Αχέμ! την προσοχή σας παρακαλώ!!

Ο παραπάνω μόρτης μπήκε χθες στο σπίτι μου με το έτσι θέλω (από την πόρτα παρακαλώ!). Πρέπει να τον πέταξαν πρόσφατα στους 5 δρόμους, ήταν λίγο ταλαιπωρημένος αλλά έχει αρχίσει να ανακάμπτει. Είναι απίστευτα ήρεμος, χαδιάρης και καλόβολος. Ξέρει τη βαθύτερη σημασία της άμμου. και του αρέσει να κάθετε στους ώμους σα παπαγάλος και να γουργουρίζει σαν τον Υπερσιβηρικό!
Δεχόμαστε σοβαρές προτάσεις υιοθεσίας! Εγώ θα τον φροντίσω όσο μπορώ τον κύριο αλλά δε μπορώ να τον κρατήσω. Αυτά. Προστοπαρόν ακούει στο όνομα μπακλαβάς! Και δε του αξίζει να ψοφήσει από το κρύο και την πείνα!

13 Responses to Ο ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ ΨΑΧΝΕΙ ΣΠΙΤΙ!!

  1. Ο/Η Design Insane λέει:

    το σκέφτομαι! Αλλά θέλω και τα τερλίκια (παντόφλες σε ελληνικά πόλης) που φοράς δώρο!

  2. Ο/Η kamikazzzi λέει:

    !!!?? Αν είναι να τον πάρεις παίρνεις και τις παντόφλες δώρο… με βαριά καρδιά χαχα

  3. Ο/Η leeturtle λέει:

    Εγώ θέλω μόνο τις παντόφλες

  4. Ο/Η Design Insane λέει:

    κι εγώ! το γατί θα το ξεφορτωθώ μετά!

  5. Ο/Η kamikazzzi λέει:

    #@$#$!#@%$%@#%!@#$#@!%#%#@!^ 😡

  6. εμένα πάλι αυτό το πλακάκι και αυτό το σπίτι κάτι μου θυμίζει
    πιες. καημένε μπακλαβά αξίζεις μονάχα ένα ζευγάρι παντόφλες…

  7. Ο/Η kamikazzzi λέει:

    ??? Σαν τι σου θυμίζουν? :Ρ

  8. Ο/Η leeturtle λέει:

    ΧΧΜΜΜ η κατάσταση έχει (ξε)φύγει

  9. Ο/Η spooka λέει:

    enas einai o mpaklavaaaaaas………………..!!!!!!!!!!!!

  10. Ο/Η kamikazzzi λέει:

    xaxa kata fwni… : P

  11. Ο/Η Design Insane λέει:

    Τελικά τον βλέπω τον μπακλαβά να ξεχειμωνιάζει εκεί!
    Γιατί δεν τον κρατάς; Μια γάτα είναι πολύ χρήσιμη τη σήμερον ημέραν.
    Εξαιρετικός φύλακας, χνουδωτό αξεσουάρ του σπιτιού και μεγάλη γυναικοπαγίδα.
    Δείχνει οτι έχεις ευαισθησίες και μαζεύεις τα κακόμοιρα ζωάκια απο το δρόμο.
    Τα δύσκολα ξεκινάνε όταν μεγαλώσει και ζευγαρώνει.
    Τότε παύει να είναι χαριτωμένο.
    Εκτός πάλι αν το στειρώσεις.
    Τότε παίρνει 20 κιλά και κάνει το χαλάκι στο σαλόνι!

    p.s. η κατάσταση έχει όντως ξεφύγει 🙂

  12. Ο/Η kamikazzzi λέει:

    Ένα καλό πήγα να κάνω και θα μου βγει από τη μύτη.
    Λοιπόν συμφωνώ με όσα λες μόνο που 20 κιλά δε θα έπαιρνε ΠΟΤΕ!
    Θα είχε σκληρό πρόγραμμα προπόνησης (TAAN TAAN TAN TAN Rocky theme!)
    χαχαχα. Εγώ είπαμε, θα μπαρκάρω σύντομα για το Σαλβαδόρ ή για τον Αρκτικό κύκλο και από ότι λέει ο Καββαδίας οι γάτες δε τα πανε και πολύ καλά με τα πλοία..
    Oι Γάτες των Φορτηγών

    Μπακλαβάς σε αναζήτηση ζαχαροπλαστείου!

  13. Ο/Η Design Insane λέει:

    Το ξέρεις το κόλλημα μου με τον Καββαδία και πας να με τουμπάρεις. Το λυπάμαι το ζωντανό να το πάρω στο διαμέρισμα. Ρωτάω φίλους με κήπο. Ελπίζω να βρεθεί κάτι άμεσα…

