Egglove

From our archive…

7 Responses to Egglove

  1. Ο/Η lopi λέει:

    Πες μου ότι φτιάχνεις και αυγολέμονο εκεί στα ξένα για να θυμάσαι την πατρίδα! Πάντως μας απόδειξες ότι δεν είσαι από αυτούς τους φοιτητές που δεν ξέρουν ούτε αυγό να βράσουν. Και το βράζεις, και το χτυπάς και ομελέτα το κάνεις, άμα λάχει.
    Και επειδή είμαι και εγώ egglover, η δική μου αγαπημένη ομελέτα είναι: μισή κούπα αρακάς κατεψυγμένος βρασμένος στα μικροκύματα για 3 λεπτάκια, μία κουταλιά λάδι και δυο αυγά ολόκληρα, τα ρίχενις όλα έτσι μέσα στο τηγάνι, ανακατεύεις επιτόπου και βουαλά! Πληρες γεύμα!

  2. Ο/Η kamikazzzi λέει:

    Οχι, όχι η φωτογραφία είναι από το αρχείο, αυτό το χτυπητήρι ήταν βασικό μέλος της ομάδας (δες About us) όντας απαραίτητο για την κατασκευή καλής αλευρόκολλας. Δυστυχώς συγκαταλέγεται στα πράγματα που άφησα πίσω… Ίσως το καλοκαίρι ξαναβρεθούμε… ποιος ξέρει… Από μαγείρεμα καλά πάμε εδώ στο νησί, οι περισσότεροι συγκάτοικοι το κατέχουν ή τουλάχιστον προσπαθούν. Η δική μου ομελέτα θέλει 3-4 αυγά, και αυτοσχεδιασμό με ότι έχεις στο ψυγείο. Συνήθως λεπτές φέτες πατάτας, κρεμμύδι, μπρόκολο, ίσως κάνα μανιτάρι, πιπεριά όχι απαραίτητα όλα μαζί! Και ο αρακάς δεν είναι κακή ιδέα.

  3. Ο/Η Lee Turtle λέει:

    Mou anoiksate tn oreksi. Paw na faw sta mac

  4. Ο/Η lopi λέει:

    Επειδή η γενικότερη μπλογκοσυζήτηση έχει πάει προς τα οικοκυρικά, και προς απάντηση του lee σε πρόσφατο σχόλιό του πάνω στα αγαπημένα μου σταράκια, έχω να δηλώσω ότι:
    Ναι, είναι απίστευτα άνετα τα σταράκια μου. Έχω βγάλει άπειρες αρχιτεκτονοεκδρομές και μουσειοεπισκέψεις με αυτά και είναι πολύ άνετα. Αλλά έχω ακούσει ότι δεν βολεύουν τα άτομα με πλατυποδία – με το συμπάθειο κιόλας – γιατί δεν προσφέρουν υποστήριξη στην καμάρα του ποδιού.
    Και, όχι, δεν βρωμάνε. Ποτέ. Μάλλον επειδή έχω την συνήθεια να φοράω καθαρές κάλτσες, μπορεί και δυό φορές την μέρα.
    Any other questions? Έχω καλή συνταγή για μουσακά αν θέλετε, και πως να βγάζεις τσίχλα από το χαλί.

  5. Ο/Η Lee Turtle λέει:

    Lopi thelw na me voithiseis: exw ena fovero sissley mallino sakaki-like to opoio exei kati megala simadia apo to melani tou styliou poy aplothike pantou (to eixa ksexasei st tsepi kai mallon dn tou arese pl tou stiliou)… Ksereis pws na to vgalo?
    Ti einai i platipodia? An einai auto p leei i leksi prepei na sou pw oti mallon dn exw – i toulaxiston auto nomizw. Re c kamikazzzi exeis dei ta podia mou, exw auto p leei i Lopi? An to exw einai kako? Prepei na ntrepomai?
    Gia ta papoutsia p les exw agorasei kati pl aneta Fred Perry p me exoun volepsi para pl k pane me oti rouxo thes.
    Yponoeis oti ta all star ta forousa xwris kathares kaltses? Ntropi sou mono p to skeftikes.

  6. Ο/Η lopi λέει:

    Χμμμ, δύσκολη περίπτωση γιατί το μαλλί είναι ευαίσθητο ύφασμα, αλλά έχω τρεις λύσεις πρόχειρες:
    1) Πας στο σούπερμάρκετ και παίρνεις τον «Διαβολάκο του λεκέ». Είναι κάτι μικρά γαλάζια μπουκαλάκια στον διάδρομο με τα απορρυπαντικά και έυπάρχουν γύρω στα 20 διαφορετικά για όλων των ειδών τους λεκέδες. Εσύ θα πάρεις αυτό που λέει για μελάνι και θα ακολουθήσεις πιστά ότι σου λέει στις οδηγίες. Μόνο καλά λόγια έχω ακούσει για αυτά.
    2) Ένα σπιτικό κόλπο που έχω υπ’όψιν μου για μελάνι είναι να μουλιάσεις τον λεκέ σε γάλα. Ωστόσο δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ προσωπικά και δεν ξέρω κατά πόσο είναι αποτελεσματικό.
    3) Τελευταία λύση; Κάνεις την καρδιά σου πέτρα και το πας στο καθαριστήριο.

    Πλατυποδία είναι όταν έχεις πολύ μικρή ή ανύπαρκτη καμάρα στην πατούσα σου. Είναι ενοχλητικό και κουραστικό στην ορθοστασία και το περπάτημα γιατί το πέλμα δεν απορροφά τους κραδασμούς όσο ένα με φυσιολογική καμάρα. Συνήθως πας σε έναν ορθοπεδικό και σου δίνει κάτι υποστηρικτικά πράγματα που τα φοράς μέσα στα παπούτσια σου. Μερικά παπούτισα που είναι ανατομικά προσφέρουν από μόνα τους στήριξη στην καμάρα, αλλά τα σταράκια είναι τελείως φλατ και πολλοί τα βρίσκουν άβολα για αυτόν τον λόγο. Και αφού έχεις βρει την βόλεψή σου με τα Fred Perry, τί το συζητάμε?

    Και συγνώμη γαι το σχόλιο με τις κάλτσες. How inappropriate of me!

  7. Ο/Η koudouni λέει:

    Αδερφάκι μήπως θές να στο στείλω το αυγοχτυπητήρι να έρθει να σε βρεί? Κλαίει εδώ μονάχο του

