Αγαπητέ μου φίλους,



Παρόλο που είχα διαβάσει για αυτό το περίεργο φυσικό φαινόμενο από τα ημερολόγια καταστρώματος του ibt (φίλτατος εξερευνητής, με εξαίρετη καταγραφή της τοπικής χλωρίδας/πανίδας του τροπικό αυτού νησιού στο ενεργητικό του) δε περίμενα ότι θα μου έκανε τόση εντύπωση… Από τα μέσα της προηγούμενης βδομάδας, με έξαρση την Παρασκευή, στο κάμπους αντηχούσε η πρωτόγονη μελωδία από εκατοντάδες ροδάκια που κυλούσαν στο πλακόστρωτο… Είναι τα σμήνη από βαλίτσες που ξεκινάνε το μακρινό αλλά σύντομο ταξίδι τους. Θα πετάξουν για λίγο και θα ξαναγυρίσουν ανανεωμένες… Η νεκρική σιγή που άφησαν πίσω τους κόβεται με μαχαίρι… Οι λιγοστοί εναπομείναντες σχεδιάζουμε χριστουγεννιάτικα γεύματα στις ντόρμ κίτσενς και ταξίδια στο Βορά!

Ακόμα και τα spam ντύνονται στο κλίμα των ημερών..

Αγαπητέ μου φίλους,

Καλή σου μέρα!

Ελπίζω κάθε πράγμα που συμβαίνει και με σας! Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας προς εμάς.

Φαίνεται ότι τα Χριστούγεννα είναι εδώ για άλλη μια φορά, και είναι καιρός να φέρει και πάλι στο νέο έτος. Εύχομαι στην merriest Χριστούγεννα σε εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα, και σας εύχομαι ευτυχία και ευημερία κατά το επόμενο έτος.

Με εκτίμηση & Καλά Χριστούγεννα!

ειλικρινά δική σου,
Sara

(σήμερα στο inbox)

Υ.Σ. Σάρα… Ειλικρινά δικός σου…

4 Responses to Αγαπητέ μου φίλους,

  1. Ο/Η koudouni λέει:

    Κι εμένα μου έρχονται κάτι μυστήρια μηνύματα στο κινητό αλλά δε ξέρω άν είναι της εποχής: «ακόμα με θέλεις», «είσαι παντρεμένη»

  2. Ο/Η lopi λέει:

    Καμικάζι, γύρνα πίσω! Χριστούγεννα στα ξένα, που ακούστηκε? Μήπως σε ξεμυάλισε αυτή η Σάρα?

  3. Ο/Η Lee Turtle λέει:

    Kala einai ekei – an erthei tha xalasei to viologiko mou roloi. Tha thelei na kanoume projectakia kai alla tetoia. Ase na iremisoume gia kana xrono

  4. Ο/Η kamikazzzi λέει:

    Χαχαχα, συγκεχυμένα συναισθήματα.. Δεν είναι τόσο άσχημα τα Χριστούγεννα στη ξενιτιά, έχω και παρέα τον Περουβιανό συγκάτοικο. Ώστε θα σου χαλάσω το βιολογικό σου ρολόι ε??? Καλαααααααάα δε θα κατέβω κάποια στιγμή? θα τα πούμε τότε! Θα ηρεμήσεις όταν πάρεις σύνταξη! (ΠΟΤΕ! μουχαχαχα)

